Skip to main content

Ο οδηγός σας για το μέλλον του social marketing, του commerce και του customer service.

Καθώς οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ συνεχίζουν να ανακάμπτουν από την πανδημία, οι δαπάνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται. Οι επαγγελματίες του social marketing αισθάνονται πιο σίγουροι όχι μόνο για την απόδοση επένδυσης (ROI) των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για την ικανότητά τους να το αποδεικνύουν ακόμη και στα πιο δύσπιστα στελέχη. Το 2023, θα δούμε αυτή την εμπιστοσύνη να εμπνέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αποκτήσουν μεγαλύτερη στρατηγική στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Δείτε τι μπορείτε να περιμένετε από το 2023…

    1. Οι μεγαλύτερες επωνυμίες περιορίζουν τους προϋπολογισμούς των influencers, αφήνοντας την πόρτα ορθάνοιχτη για τις μικρές επιχειρήσεις.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις επανεξετάζουν τις δαπάνες τους – και συχνά, οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ είναι πρώτοι στο μπλοκ. Αν και δεν έχουμε δει ακόμη τεράστιες περικοπές στις δαπάνες μάρκετινγκ, βλέπουμε μεγαλύτερες επιχειρήσεις να μειώνουν τις διακριτικές τους δαπάνες. Ο προϋπολογισμός για influencers ήταν ένα από τα πρώτα πράγματα που δέχτηκαν χτύπημα. Αν και αυτή η υποχώρηση των δαπανών αποτελεί πλήγμα για μια  οικονομία δημιουργών, αφήνει την πόρτα ορθάνοιχτη για τις μικρότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν κορυφαίους δημιουργούς σε χαμηλότερες τιμές.

    1. Η εμπιστοσύνη στην απόδοση επένδυσης (ROI) του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν περάσει πάνω από μια δεκαετία παλεύοντας για να αποδείξουν τη θέση τους στο μάρκετινγκ – και το βρήκαν αποφασιστικά. Η εμπιστοσύνη των εμπόρων στην αξία του social media marketing βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών.

To 2021, το 83% των επαγγελματιών ανέφεραν ότι είχαν κάποιο επίπεδο εμπιστοσύνης στην απόδοση επένδυσης (ROI) των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε σχέση με το 68% του 2020. Σε έρευνα του 2022 πόσο σίγουροι ήταν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν χρήσιμα για το μάρκετινγκ ή την αλληλεπίδραση με το κοινό τους ένα τεράστιο 96% ανέφερε οτι εμπιστεύεται τα social media ως μέσο marketing καθώς έχει ανταπόδωση στον πελάτη.

    1. Τέλος στις προσαρμογές των κοινωνικών δικτύων

Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων έχουν περάσει μεγάλο μέρος της τελευταίας δεκαετίας προσπαθώντας να αντιγράψουν τα πιο επιτυχημένα χαρακτηριστικά των ανταγωνιστών τους (βλέπε reel Instagram vs Tiktok)

Aυτό το παιχνίδι δεν έγινε μόνο εις βάρος της εμπειρίας του χρήστη, αλλά και εις βάρος της λογικής των social media managers, των οποίων η επαγγελματική ζωή περιστρέφεται τώρα γύρω από τη διαρκή προσαρμογή των σχεδίων τους σε νέες μορφές, την επανατοποθέτηση περιεχομένου και την απορία πότε θα αλλάξει το επόμενο δίκτυο θα ανατρέψουν την προσεκτικά οργανωμένη εκστρατεία τους.

Αυτό ομως το 2023 αλλάζει. Πλεον οι επιτυχημένοι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι η στρατηγική είναι πιο σημαντική από τις τακτικές.

Με τόσες πολλές απαιτήσεις για τον χρόνο και τους πόρους τους—και με τα δίκτυα να φαίνονται όλο και πιο παρόμοια μέρα με τη μέρα—δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 52% των ερωτηθέντων στην έρευνά μας δήλωσε ότι αναρτά περιεχόμενο σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές. Μόλις το 18% των επαγγελματιών μάρκετινγκ δημιουργούν διαφορετικές αναρτήσεις από την αρχή για κάθε πλατφόρμα.

Καθώς στις αλλαγές των κοινωνικών δικτύων συνεχίζονται, οι έμποροι με τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο ανησυχώντας για το ποια δυνατότητα αντιγραφής θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν την επόμενη και περισσότερο χρόνο εξερευνώντας πλατφόρμες που αντικατοπτρίζουν καλύτερα τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Θα επικεντρωθούν στη δημιουργία περιεχομένου που ταιριάζει σε αυτές τις πλατφόρμες, αντί να προσπαθούν να συμβαδίσουν με κάθε αλλαγή σε επίπεδο χαρακτηριστικών που κάνουν τα δίκτυα.