Skip to main content

Μάθε τους λόγους για τους οποίους το e-shop σου δεν αποδίδει και πώς θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Η ηλεκτρονική αγορά έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, και οι συνθήκες έχουν επιβάλλει πλέον τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ένα e-shop πρέπει να είναι γρήγορο, να έχει εύκολη πλοήγηση και responsive σχεδιασμό.

Τι γίνεται όμως αν οι πωλήσεις σου παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα; Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να βρεις τρόπους για να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου και να κερδίσεις την προτίμηση του κοινού.

Σ’ αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε γιατί το e-shop σου δεν κάνει αρκετές πωλήσεις:

#1 Το E-shop δεν έχει αρκετή Επισκεψιμότητα

Ο πρώτος λόγος που κρατάει τις πωλήσεις σου σε χαμηλά επίπεδα είναι η μικρή επισκεψιμότητα του e-shop σου. Δηλαδή πόσοι χρήστες μπαίνουν στην ιστοσελίδα σου.

Συνεπώς το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Μπορείς να επενδύσεις σε διαφημίσεις, τόσο στα Google Ads, όσο και στα social media αλλά σημαντικό είναι επίσης να στοχεύσεις και στην οργανική επισκεψιμότητα που είναι αποτέλεσμα του SEO.

#2 Οι Επισκέπτες δε βρίσκουν Εύκολα αυτό που Αναζητούν

Ένας ακόμα λόγος που εμποδίζει την πραγματοποίηση πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η δομή της ιστοσελίδας. Κάθε επισκέπτης του e-shop σου θέλει να βρίσκει αυτό που ψάχνει χωρίς πολλά κλικ.

#3 Οι Σελίδες Προϊόντων δεν είναι Βελτιστοποιημένες

Εάν το e-shop σου έχει χαμηλές πωλήσεις, τότε το πρόβλημα ίσως βρίσκεται στις σελίδες των προϊόντων. Σε αυτή τη σελίδα, ο χρήστης βλέπει αναλυτικά το προϊόν και μαθαίνει τα χαρακτηριστικά του. Μήπως η σελίδα των προϊόντων δεν πείθει τους επισκέπτες να τα βάλουν στο καλάθι τους; Αυτό μπορεί να οφείλεται σε φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης, ελλιπή περιγραφή του προϊόντος ή έλλειψη κάποιας προσφοράς.

#4 Η Διαδικασία Checkout είναι Πολύπλοκη

Ακόμα ένας λόγος, που επηρεάζει τις πωλήσεις του e-shop σου, είναι η περίπλοκη διαδικασία checkout. Εάν αυτό είναι το πρόβλημα του καταστήματός σου, τότε θα παρατηρήσεις αυξημένη εγκατάλειψη του καλαθιού των αγορών. Αυτό σου δείχνει καθαρά πως οι επισκέπτες ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου, αλλά δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους.

Στη 360Lab έχουμε αναπτύξει τη δική μας προσαρμοσμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν τη διαφορά και να περάσουν στο επόμενο επίπεδο, προσφέροντας στους χρήστες αυτό που χρειάζονται, την ώρα που το χρειάζονται.  Υποστηρίζουμε οποιοδήποτε έργο, από τυπικά ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής έως αγορές πολλών προμηθευτών ή προηγμένες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επικοινώνησε με τους ειδικούς της 360Lab για να μάθεις τι πρέπει να κάνεις σήμερα!

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και λάβε 10% έκπτωση στο πρώτο σου project με μας

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά